Samen met donateurs, partners, sponsoren en ambassadeurs maakt Kinderhulp zich sterk voor kinderen die in ons land in armoede opgroeien. 421.000 kinderen kunnen niet meedoen met leeftijdsgenootjes en hebben volwassen zorgen. Kinderhulp helpt hen door simpele dingen zoals zwemlessen, een dagje uit, een fiets, opleiding, leesboek of een laptop mogelijk te maken.
Als fondsenwerver particuliere markt was ik verantwoordelijk voor de strategie en implementatie van werving en behoud van particuliere donateurs, met name d.m.v. direct marketing. Onderdelen hiervan zijn o.a.:
-Face to face werving
-Giftenmailingen
-Analyses en onderzoek voor optimalisatie van loyaliteit en Life Time Value
-Opzetten van klanttrajecten
-Opzetten van geïntegreerde fondsenwervende campagnes, zoals ‘Waarom’-campagne, en proposities
Jan Wezendonk, directeur/bestuurder:
“Joyce heeft een paar jaar bij Kinderhulp gewerkt. In die periode heb ik haar leren kennen als een betrokken en bevlogen fondsenwerver. Ze heeft zich in korte tijd de particuliere fondsenwerving (donateurs) eigen gemaakt en de inkomsten op een hoger level gebracht. Joyce is enthousiast, bedachtzaam en een fijne medewerker met een duidelijke en onderbouwde mening.”